FANDOM

Tämä artikkeli kertoo yhtymästä. Mangan luvusta kertoo Yotsuba (luku).

Yotsuba Group on yhtymä, jonka johtajista yksi, Kyosuke Higuchi, saa Light Yagamin ohjeistamana shinigami Remiltä Death Noten. Kahdeksan sen jäsenistä kokoontuvat viikoittain tappaakseen kilpailevien yritysten avainhenkilöitä.

Yotsuban johtajatMuokkaa

Kahdeksan "Kuoleman kokouksiin" osallistuvaa henkilöä ovat:

Kyosuke HiguchiMuokkaa

Teknologiakehitysosaston johtaja. How to Readin mukaan hän on "ahne", "vakuuttava" ja "itsekäs" henkilö, joka käyttää Death Notea saavuttaakseen elämässään ylemmän statuksen, joka muuten jäisi häneltä saavuttamatta. Hänen isänsä Jiro Higuchi johtaa Yotsuban raskaan teollisuuden osastoa.

Shingo MidoMuokkaa

Yritysstrategiaosaston johtaja ja taloussuunnittelupäällikkö. Hän pohtii varauksellisesti Yotsuban Kiran toimia ja pohtii eroamista. Midolla "näyttää" olevan "arvotuksen tunnetta" Yotsubaa kohtaan. Hänen isänsä, Eigo Mido, on eduskunnan ylähuoneen jäsen.

Reiji NamikawaMuokkaa

Myyntiosaston johtaja. Hän vahvasti rohkaisee Yotsuban Kiran toimia. Mutta saatuaan L:ksi tekeytyneen Lightin puhelun, hän lakkaa osallistumasta kokouksiin ja tarkkailee tapahtumia sivusta. Namikawa on asunut Amerikassa kuusi vuotta ja hänen isänsä johtaa siellä Yotsuban Amerikan haarakonttoria.

Eiichi TakahashiMuokkaa

Materiaalisuunnitteluosaston johtaja ja Yotsuba Homesin päällikkö. How to Readin mukaan Takahashilla "ei koskaan ollut sitä mitä todelliselta johtajalta vaaditaan" ja hän sai osallistua tapaamisiin vain saadakseen "Higuchin näyttämään hyvältä." Takahashia kuvaillaan myös "typerykseksi", koska "hän ei näytä ajattele kommenttejaan paljoakaan ennen niiden sanomista". Hänen isänsä, Karazo Takahashi, omistaa Japanin taloussanomat.

Suguru ShimuraMuokkaa

Henkilöstöosaston johtaja. How to Read kuvailee Shimuran "vainoharhaiseksi" ja toisia "silmälläpitäväksi". Shimuran kyky kiinnittää huomio pieniinkiin yksityiskohtiin antoi hänelle mahdollisuuden osallistua kokouksiin.

Masahiko KidaMuokkaa

Oikeus- ja suunnitteluosaston johtaja, joka hallitsee komitean varoja ja otta yhteyden "Eraldo Coiliin". How to Readin mukaan hän on "rauhallinen ja tyyni." Mutta ei kykene "käsittelemään yllätyksiä", mikä saa paniikkiin "Eraldo Coilin" pyytäessä lisää rahaa. Hänen vanhempansa ovat biologian professoreita.

Takeshi OoiMuokkaa

VT-osaston johtaja. Hän on vanhin ja vaikutusvaltaisin kaikista jäsenistä. Hän "näyttää" myös johtavan kokouksia. Hän ottaa jokaiseen komitean jäseneen yhteyden erikseen. Hänen isänsä työskentelee puolustusministeröissä.

Arayoshi HatoriMuokkaa

Markkinointijohtaja sekä Yotsuba-yhtymän nykyisen toimitusjohtajan, Dainosuke Yotsuban, ja tämän rakastajattaren avioton poika. How to Read kuvailee hänen "näyttävän jotenkin keveämieliseltä", eikä hän kykene käsittelemään kokousten aiheuttamia paineita.

KiraMuokkaa

Kyosuke Higuchi, kolmas "Kira", saa Death Noten käsiinsä. L:n alkaessa tarkkailla ryhmää, Higuchi tappoi Hatori tämän "huolimattoman tunteenpurkauksen" vuoksi. Rem avustaa Higuchin nappaamisessa paljastamalla hänet Misa Amanelle. Misa taas käyttää statustaan toisen Kirana saadakseen Higuchin myöntämään äänitteellä, että on Kira. Higuchi jää kiinni Lightin ja L:n kehittämän suunnitelman kautta. Ja kun Light koskettaa Death Notea, hän saa takaisin muistonsa oikeana Kirana ja tappaa Higuchin piilotetulla Death Noten sivun palasella. L:n kuoltua, Light kirjoittaa kuuden muun jäsenen nimet Death Noteen ja he kuolevat sydänkohtauksiin. Huhu Kiran osallisuudesta Yotsubaa hyödyttävissä murhissa kääntää yhtymän osakkeet jyrkkään laskuun.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki