FANDOM

Sakura Television
Muut nimet
Sakura TV
Merkittävät jäsenet
Hitoshi Demegawa (ohjaaja, ennen)
Saeko Nishiyama (uutisankkuri, ennen)
Esitetyt ohjelmat
Kiran kuningaskunta
Status
Aktiivinen

Sakura Television, tunnettu katsojien keskuudessa nimellä Sakura TV, on lähinnä Kiraa koskevia aiheita käsittelevä televisiokanava. Sakura TV:llä on sarjan juonessa useita merkityksiä. Ensin se toimi oikean Kiran ja toisen Kiran yhteydenpitovälineenä. Sitten Japanin tutkintayksikkö yritti käyttää sitä toisen Kiran löytämiseen ja lopulta saivat sen avulla kiinni kolmannen Kiran.

KatsojatMuokkaa

Asema on kerännyt monia katsojia sensationaalisoiduilla raporteilla, ollen enemmän kuin pelkkä valheellista tietoa julkaiseva kanava. Se oli vuosien 2005–2010 (animessa 2008–2013) eli suurimman osan Kiran olemassaolon ajasta kaikkein katsotuin kanava. Kanavan päätavoite on saada korkeimmat katsojaluvut ja rahan ansaitseminen. He saavuttivat tämän tavoitteen lähinnä Kiran kuningaskunta -nimisen ohjelman avulla.

OhjelmatMuokkaa

Kiran kuningaskuntaMuokkaa

Kiran kuningaskunta (engl. Kira's Kingdom) on Kiraa koskeva keskusteluohjelma. Kiran suosion kasvaessa maailmalla entisestään, tämä alkoi käyttää Sakura TV:tä sanomansa välittämiseksi maailmalle. Sen pohjalta ohjaaja Hitoshi Demegawa loi tämän ohjelman, mutta käyttääkin sitä todellisuudessa katsojalukujen, kuuluisuuden ja rahan vuoksi.

TriviaMuokkaa

  • MTV3 Scifin tekstityksissä Kiran kuningaskuntaa kutsuttiinkin nimellä "Kiran valtakunta".
  • Sakura TV esiintyi myös toisessa Tsugumi Ohban ja Takeshi Obatan sarjassa, Bakumanissa. Luvussa 131, he raportoivat "täydellisestä rikoksesta", joka on kopioitu PCP:n (Perfect Crime Party) toimintatavoista ja jonka syyt vieritettiinkin PCP:n niskoille. He myös näyttivät nämä sivut mangasta ilman oikeutta. Jälleen kerran Sakura TV esiintyi valheellisena ja epäluotettavana.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki