FANDOM

Kaikki
Luvun tiedot
Luku
98
Albumi
Julkaisu japaniksi
2. toukokuuta 2006
Julkaisu englanniksi
1. toukokuuta 2007
Julkaisu suomeksi
22. huhtikuuta 2009
Sivujen määrä
22
Lukuopas
Edellinen
Sekalaista
Seuraava
Kaksikko

Kaikki (engl. Everybody, jap. 全員 Zen'in) on Death Note -mangan yhdennentoista albumin kymmenes ja viimeinen sekä koko sarjan 98. luku.

JuoniMuokkaa

Near haluaa tavata "L:n" eli Light Yagamin kasvotusten. Hänellä on tapaamisella ehtoja, koska epäilee Lightia Kiraksi. Ensimmäisenä ehtona hän haluaa kaikkien SPK:n ja Japanin tutkintayksikön jäsenten olevan paikalla. Jos he tapaisivat kasvostusten ilman todistajia ja Kiran henkilöllisyys paljastuisi, olisi kaikkien velvollisuus olla siellä. Lisäksi tiedot tapahtumista tai Nearin kasvoista eivät saisi vuotaa ulkopuolisille. Kun lopputulos selviäisi, he päättäisivät yhdesä mitä tekisivät.

Near muistuttaa, kuinka SPK:ssa neljä jäsentä, mukaan lukien hän itse. Säilössä pidetty Mogi tulisi heidän mukanaan, kun taas Misa Amane vapautettaisiin ilman tietoa tapaamisesta. Tutkintayksikkö voisi jopa ennen tapaamista varmistaa Msan vapautumisen. Aizawa taas voi todistaa SPK:n jäsenten henkilöllisyydet. Light puolestaan uskoo Nearin olettavan hänen kieltäytyvän tapaamsisesta, jos tämä ei ole itse paikalla. Hän päättelisi paikalla itse oliko Near kuka väittää olevansa ennen kuin kysyisi Aizawalta varmistusta. Light kertoi seuraavaksi kuinka Japanin tutkintayksikössä oli viisi jäsentä, mukaan lukien hän itse. Mutta Mogi oli SPK:n kanssa, joten tutkintayksiköstä tulisi vain neljä henkilöä.

Sitten Near ehdotti tapaamispaikkaa. Sen oli oltava jossain missä kukaan ulkopuolinen ei näkisi sisälle. Hän ehdotti Daikokun sataman kaakkoisosassa sijaitsevaa hylättyä varastorakennusta nimeltä Yellow Box. Near oli ostanut sen omistukseensa ja uskoi sen sopivan täysin Lightin suunnitelmia varten. Sekä SPK että tutkintayksikkö voisivat tarkistaa rakennuksen kameroiden ja viestintälaitteiden varalta. Matsuda epäili, että Kira voisi tappaa Nearin joka tapauksessa jos näkisi tämän kasvot. Mutta Ide epäili, ettei Near uskonut Lightilla olevan shinigamin silmiä.

Lisäksi Near vaati, että tutkintayksikkö tuo mukanaan myös hallussaan olevan Death Note -muistikirjan. Muuten se jäisi tapaamisen ajaksi täysin vartiotta. Near lupasi, ettei yritä varastaa sitä ja uskoisi Aizawan sanaa sen aitoudesta. Hän kuitenkin vaati, että "L:n" sijaan joku muu kantaa muistikirjaa. Perustellen mahdollisuudella juonia selkänsä takana jotain, Light pyysi saada itse päättää muistikirjan kantajasta.

Nyt oli päättämättä enää tapaamispäivämäärä ja kellonaika. Koska Mikami tuomitsi rikollisia puolenyön jälkeen ja tarvitsi aamun aikaa uhrien tietojen keräämiseen, Near ehdotti tammikuun 28. päivää kello 13. Kellonaika oli juuri sitä mitä Light odotti. Puhelu päättyi ja sekä Light että Near uskoviat tietävänsä toistensa suunnitelmat. Matsuda odotti tapaamista optimistisesti, mutta Aizawa pelkäsi, että jos Light on Kira, tämä tappaisi myös heidät.

Lightilla oli vielä tapaaminen Takadan kanssa illalla hotellilla. Aizawa mietti miksei Near kieltänyt Lightia tapaamsta Takadaa, mutta uskoi sen kuuluvan suunnitelmaan. Light lupaa tapaamisen jäävän lyhyeksi ja varoittavansa Takadaa olemaan tekemättä uskaliaita lausuntoja. Light esitti muille hakevansa samalla vain tulosteet Kiran sähköposteista NHN:lle, mutta oikeasti välittikin paperilapulla Takadalle tiedon kolmen päivän kuluttua tapahtuvasta tapaamisesta Yellow Box-varastossa.

Seuraavana aamuna, kun Takada saapui NHN:lle henkivartijoidensa saattamana, Matt ajoi ohi punaisella autolla ja ampui savupanoksia Takadan lähettyville. Lidner aikoi saattaa Takadan sisälle turvaan, mutta sitten salaperäinen moottoripyörällä ajava henkilö väitti ettei se ollut turvallista ja vaati Takadaa nousemaan pyörän selkään.Lidner tunnisti ajajan Melloksi ja neuvoi Takadaa suostumaan. Sitten Lidner käski henkivartijoiden A- ja B-tiimejä seuraamaan mottoripyörää ja muita tiimejä lähtemään Mattin perään. Henkivartijoiden tarkoitus oli siirtää Takada myöhemmin turvaan yhteen autoistaan, mutta Mello ajoi kadulle, minne autot eivät päässeet. Sitten Mello kahlitsi Takadan käsiraudoilla moottoripyörään. Kyseessä oli sieppaus.